معماران و طراحان داخلی، هم ساخت و ساز جدید

 

احاطه شده توسط یک استعداد جادویی، ویلاها از زمان های قدیم الماس درخشان طراحی ساختمان مسکونی بوده اند که با سخاوت، بازنمایی و فردیت مشخص می شود.

 فرهنگ - صرف نظر از سبک. برای معماران و طراحان داخلی، هم ساخت و ساز جدید و هم تبدیل یک ویلا چالش هیجان انگیز تفسیر مجدد این وظیفه  طراحی ساختمان  با مفاهیم فردی را ارائه می دهد.  این جلد آثار معماران مشهور و همچنین طرح‌های استودیوهای طراحی ساختمان  طراحی جوان و پیشرو را ارائه می‌کند. برای تحقق آرزوها و رویاهای مشتری، تفکر نوآورانه و پالایش خلاق مورد نیاز است. مینیمالیستی یا مجلل، سنتی یا عجیب، طراحی ساختمان  هر ویلا راه حل طراحی متفاوتی را ارائه می دهد. این ویلای مدرن در سال 2020 در نایمخن ساخته خواهد شد.

 مشتریان در حال حاضر در یک خانه زیبا زندگی می کنند،طراحی ساختمان  اما یک فرصت ویژه را در اینجا دیدند.

 از ما خواسته شد که طرحی برای ویلا در زمین ایجاد کنیم، پس از آن آنها می توانند طراحی ساختمان  تصمیم بگیرند: به زندگی در جایی که زندگی می کنند طراحی ساختمان  ... یا نقل مکان کنند. مشتریان به خانه‌های دهه 1930 علاقه زیادی دارند ("ما فکر می‌کنیم یک پنجره خلیجی بسیار زیبا است")، اما طراحی مدرن‌تری را نیز دوست دارند.

 ما یک ویلای مدرن با تداخل خطوط کلاسیک طراحی ساختمان  پیشنهاد داده‌ایم. طراحی ساختمان  ویژگی های عناصر کلاسیک، به عنوان مثال، سقف بزرگ و برآمدگی، استفاده از آجر "سنتی" است. اضافات مدرن طراحی ساختمان  عبارتند از سایبان های براق با ستون های چوبی محکم و پنجره های بزرگ که اغلب از کف تا سقف یا ناودان کشیده می شوند. برای مشتریان این "عشق در نگاه اول" بود. پس از تعدادی تنظیمات جزئی، خانه به طور کامل با خواسته ها و خواسته های آنها تطبیق داده شد و ما بیشتر طرح را توسعه خواهیم داد و برای آنها مجوز زیست محیطی را درخواست خواهیم کرد.

Comments

Popular posts from this blog

Top 5 Restaurants In Seychelles | Restaurants For Breakfast | Advotis4u